Нещодавно у
дитячому садочку «Барвінок» закінчився тиждень, який був присвячений темі буккросингу.
В рамках теми був створений проєкт «Дитячий буккросинг, або "Як навчити дітей
любити книги», який стартував з 28 грудня по 4 січня.
Метою даного проєкту стала популяризація книги, як
предмета першої необхідності в умовах сьогодення, спонукання цікавості дитини
дошкільного віку до читання, сприяння розвитку задатків декламаційних та зображувальних
здібностей, розвиток монологічного та діалогічного мовлення дитини, збереження
книги, як культурної спадщини.
Батькам було запропоновано взяти участь в акції «Подаруй нашій груповій
бібліотечці книжечку» з метою важливості добрих вчинків для людини та довкілля;
провели анкетування «Книга в житті вашої дитини»
В рамках проєкту було проведено флешмоб «Прочитайте казку
на ніч». Батькам запропоновано було прочитати будь-яку казку з «полички»,
зробити фото (селфі) та вислати вихователю. З цих фото вихователі групи оформили альбом для батьків.
У рамках проєкту пройшла акція
«Створи власну книгу» до якої долучилися не лише вихователі та діти, а й
батьки, які дуже креативно та відповідально підійшли до участі в акції. За
допомогою «трикутника партнерства» батьки-діти-вихователь була організована
виставка дитячих книжок–саморобок. Директор Агеєнко Г.В. виразила слова подяки родинам,
які брали активну участь в акції та побажала наснаги, цікавих ідей та подальших
звершень в колективний роботі з своїми талановитими дітками.
Також було оголошено про збір макулатури (який ще триває) з метою формування в дітей ціннісного ставлення до
природного та соціального довкілля, відповідальної громадянської позиції,
вміння жити в гармонії зі світом, що передбачає освіта для сталого розвитку.
Завершенням «книголюбного» тижня
стало створення "чарівної" полиці зі
"вільними" книгами та оформлення лепбуку «Мої улюблені книжки»
У ході проєкту всі учасники
отримали цікавий досвід та гарні емоції: діти познайомилися з історією
виникнення книги, прослідкували її удосконалення від давнини до сьогодення,
створили власну книгу та виявили бажання й надалі знайомитися з героями книжок
та переймати їх досвід.