Пам'ятка для батьків
Зведена таблиця визначення компетентності дітей за
освітніми лініями у межах Базового компоненту дошкільної освіти України за
2020/2021 н.р. у Херсонському ясла-садку № 75 комбінованого типу Херсонської
міської ради
Групи |
Освітня лінія «Особистість дитини» |
Освітня лінія «Дитина в соціумі» |
Освітня лінія «Дитина у природному довкіллі» |
Освітня лінія «Дитина у світі культури» |
Освітня лінія «Гра дитини» |
Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному
просторі» |
Освітня лінія «Мовлення дитини» |
|
||||||||||||||||||||||
В |
Д |
С |
Н |
В |
Д |
С |
Н |
В |
Д |
С |
Н |
В |
Д |
С |
Н |
В |
Д |
С |
Н |
В |
Д |
С |
Н |
В |
Д |
С |
Н |
|||
Перша молодша група № 1 20 дітей |
Вересень |
- |
3 |
36 |
61 |
- |
- |
32 |
68 |
- |
- |
39 |
61 |
- |
4 |
39 |
57 |
- |
3 |
54 |
43 |
- |
3 |
36 |
61 |
- |
- |
32 |
68 |
39% |
Січень |
- |
16 |
60 |
24 |
- |
12 |
52 |
36 |
- |
16 |
64 |
20 |
- |
20 |
60 |
20 |
- |
32 |
52 |
16 |
- |
24 |
60 |
16 |
- |
20 |
48 |
32 |
76% |
|
Травень |
- |
42 |
46 |
12 |
- |
42 |
42 |
16 |
- |
37 |
46 |
17 |
12 |
38 |
38 |
12 |
21 |
46 |
29 |
4 |
17 |
41 |
25 |
17 |
4 |
38 |
37 |
21 |
86% |
|
Перша молодша група № 2 21 дитина |
Вересень |
- |
9 |
32 |
59 |
- |
9 |
27 |
64 |
- |
5 |
27 |
68 |
- |
- |
32 |
68 |
- |
- |
27 |
73 |
- |
- |
45 |
55 |
- |
- |
27 |
73 |
36% |
Січень |
- |
25 |
40 |
35 |
5 |
20 |
35 |
40 |
- |
10 |
35 |
55 |
5 |
20 |
50 |
25 |
- |
35 |
50 |
15 |
- |
20 |
55 |
25 |
5 |
30 |
30 |
35 |
68% |
|
Травень |
8 |
41 |
28 |
23 |
6 |
41 |
24 |
29 |
6 |
35 |
35 |
24 |
6 |
35 |
24 |
35 |
18 |
29 |
30 |
23 |
6 |
53 |
18 |
23 |
6 |
29 |
30 |
35 |
83% |
|
Друга молодша група № 7 24 дитини |
Вересень |
- |
37 |
50 |
13 |
20 |
40 |
33 |
7 |
3 |
37 |
43 |
17 |
17 |
39 |
27 |
17 |
20 |
40 |
37 |
3 |
7 |
23 |
40 |
30 |
9 |
34 |
37 |
20 |
83% |
Січень |
7 |
46 |
40 |
7 |
24 |
46 |
27 |
3 |
7 |
50 |
33 |
10 |
24 |
50 |
19 |
7 |
24 |
46 |
30 |
- |
14 |
36 |
33 |
17 |
14 |
42 |
30 |
14 |
89% |
|
Травень |
97 |
54 |
29 |
- |
23 |
62 |
25 |
- |
21 |
54 |
25 |
- |
27 |
54 |
19 |
- |
27 |
54 |
19 |
- |
17 |
52 |
31 |
- |
16 |
65 |
19 |
- |
91% |
|
Друга молодша група № 12 24 дитини |
Вересень |
- |
14 |
47 |
39 |
- |
11 |
39 |
50 |
- |
11 |
36 |
53 |
- |
11 |
32 |
57 |
- |
11 |
39 |
50 |
- |
11 |
36 |
53 |
- |
11 |
36 |
53 |
65% |
Січень |
- |
29 |
50 |
21 |
- |
25 |
50 |
25 |
- |
32 |
39 |
29 |
- |
21 |
54 |
25 |
- |
25 |
54 |
21 |
- |
32 |
43 |
25 |
- |
21 |
43 |
36 |
79% |
|
Травень |
4 |
35 |
61 |
- |
4 |
36 |
61 |
- |
- |
39 |
61 |
- |
4 |
22 |
74 |
- |
1 |
43 |
56 |
- |
- |
48 |
52 |
- |
- |
43 |
57 |
- |
88% |
|
Середня група № 8 21 дитина |
Вересень |
- |
14 |
47 |
39 |
- |
11 |
39 |
50 |
- |
11 |
36 |
53 |
- |
11 |
32 |
57 |
- |
11 |
39 |
50 |
- |
11 |
36 |
53 |
- |
11 |
36 |
53 |
52% |
Січень |
- |
29 |
50 |
21 |
- |
25 |
50 |
25 |
- |
32 |
39 |
29 |
- |
21 |
54 |
25 |
- |
25 |
54 |
21 |
- |
32 |
43 |
25 |
- |
21 |
43 |
36 |
74% |
|
Травень |
17 |
52 |
31 |
- |
13 |
57 |
30 |
- |
17 |
52 |
31 |
- |
17 |
52 |
31 |
- |
17 |
52 |
31 |
- |
13 |
57 |
30 |
- |
13 |
57 |
30 |
- |
85% |
|
Середня група № 6 21 дитина |
Вересень |
- |
14 |
47 |
39 |
- |
11 |
39 |
50 |
- |
11 |
36 |
53 |
- |
11 |
32 |
57 |
- |
11 |
39 |
50 |
- |
11 |
36 |
53 |
- |
11 |
36 |
53 |
79% |
Січень |
- |
29 |
50 |
21 |
- |
25 |
50 |
25 |
- |
32 |
39 |
29 |
- |
21 |
54 |
25 |
- |
25 |
54 |
21 |
- |
32 |
43 |
25 |
- |
21 |
43 |
36 |
86% |
|
Травень |
14 |
52 |
34 |
- |
14 |
57 |
31 |
- |
19 |
52 |
29 |
- |
19 |
52 |
29 |
- |
19 |
67 |
14 |
- |
14 |
52 |
34 |
- |
19 |
48 |
33 |
- |
91% |
|
Середня група № 4 20 дітей
|
Вересень |
- |
14 |
47 |
39 |
- |
11 |
39 |
50 |
- |
11 |
36 |
53 |
- |
11 |
32 |
57 |
- |
11 |
39 |
50 |
- |
11 |
36 |
53 |
- |
11 |
36 |
53 |
67% |
Січень |
- |
29 |
50 |
21 |
- |
25 |
50 |
25 |
- |
32 |
39 |
29 |
- |
21 |
54 |
25 |
- |
25 |
54 |
21 |
- |
32 |
43 |
25 |
- |
21 |
43 |
36 |
88% |
|
Травень |
21 |
51 |
21 |
- |
25 |
43 |
25 |
7 |
28 |
43 |
18 |
11 |
29 |
43 |
21 |
7 |
32 |
50 |
15 |
3 |
36 |
39 |
18 |
7 |
11 |
53 |
25 |
11 |
92% |
|
Старша група № 5 23 дитини |
Вересень |
- |
14 |
47 |
39 |
- |
11 |
39 |
50 |
- |
11 |
36 |
53 |
- |
11 |
32 |
57 |
- |
11 |
39 |
50 |
- |
11 |
36 |
53 |
- |
11 |
36 |
53 |
71% |
Січень |
55 |
27 |
18 |
- |
41 |
32 |
27 |
- |
54 |
23 |
23 |
- |
45 |
41 |
14 |
- |
59 |
36 |
5 |
- |
41 |
32 |
27 |
- |
32 |
45 |
23 |
- |
78% |
|
Травень |
77 |
14 |
9 |
- |
68 |
18 |
14 |
- |
54 |
32 |
14 |
- |
59 |
36 |
5 |
- |
64 |
32 |
4 |
- |
50 |
41 |
9 |
- |
63 |
23 |
14 |
- |
95% |
|
Старша група № 11 21 дитина |
Вересень |
7 |
44 |
39 |
10 |
8 |
43 |
40 |
9 |
7 |
44 |
39 |
10 |
8 |
45 |
28 |
9 |
10 |
45 |
40 |
9 |
12 |
43 |
40 |
9 |
8 |
43 |
40 |
9 |
65% |
Січень |
19 |
45 |
28 |
8 |
16 |
44 |
35 |
5 |
15 |
54 |
27 |
4 |
12 |
47 |
35 |
6 |
19 |
47 |
31 |
3 |
15 |
44 |
36 |
5 |
18 |
47 |
29 |
6 |
79% |
|
Травень |
23 |
66 |
11 |
- |
19 |
52 |
29 |
- |
19 |
67 |
14 |
- |
14 |
67 |
19 |
- |
34 |
66 |
- |
- |
20 |
57 |
23 |
- |
20 |
52 |
28 |
- |
91% |
|
Середня логопедична група № 9 14 дітей |
Вересень |
- |
16 |
58 |
26 |
- |
14 |
72 |
14 |
- |
14 |
72 |
14 |
- |
14 |
65 |
21 |
4 |
35 |
58 |
7 |
- |
14 |
65 |
21 |
- |
17 |
58 |
35 |
54% |
Січень |
- |
27 |
58 |
14 |
- |
21 |
72 |
7 |
- |
28 |
65 |
7 |
4 |
28 |
65 |
7 |
4 |
62 |
38 |
- |
2 |
28 |
58 |
14 |
- |
21 |
58 |
21 |
71% |
|
Травень |
9 |
32 |
59 |
- |
10 |
37 |
53 |
- |
9 |
35 |
56 |
- |
11 |
39 |
50 |
- |
9 |
63 |
28 |
- |
5 |
39 |
56 |
- |
5 |
36 |
59 |
- |
87% |
|
Старша група № 10 16 дітей |
Вересень |
- |
18 |
52 |
30 |
4 |
12 |
64 |
24 |
7 |
24 |
46 |
30 |
7 |
18 |
58 |
24 |
6 |
30 |
58 |
12 |
3 |
12 |
58 |
30 |
7 |
6 |
58 |
36 |
65% |
Січень |
- |
24 |
58 |
18 |
17 |
24 |
64 |
12 |
19 |
36 |
52 |
12 |
5 |
30 |
58 |
12 |
14 |
42 |
52 |
6 |
- |
30 |
52 |
18 |
- |
30 |
52 |
18 |
79% |
|
Травень |
25 |
37 |
38 |
- |
31 |
56 |
13 |
- |
31 |
50 |
19 |
- |
31 |
56 |
13 |
- |
56 |
31 |
13 |
- |
31 |
44 |
25 |
- |
19 |
62 |
19 |
- |
93% |
Середній рівень засвоєння по ЗДО (%) вересень 63%, січень
78%, травень 89%
Рівні засвоєння: В – високий рівень, Д – достатній
рівень, С – середній рівень, Н – низький рівень
- - Не поспішайте задовольняти бажання дитини.
- - Не намагайтеся виконувати за сина чи доньку будь-яку справу.
- - Давайте дитині постійні доручення, стежте за їх виконанням.
- - Навчіться вислуховувати свою дитину, бути терплячими, не поспішайте закінчувати за неї фрази, не перебивайте не підганяйте.
- - Не нав’язуйте дитині своєї волі, краще аргументовано доведіть, що так буде краще.
- - Привчайте дитину до аргументації своїх вчинків: пропонуйте їй щоразу замислитися над тим, що вона хоче робити або що робить.
- - Спонукайте дитину пізнавати довкілля.
- - Створіть навколо маляти безпечні умови його перебування та пізнання.
- - Пояснюйте дитині зрозумілою мовою, але без сюсюкання та зайвого спрощення, призначення та корисність різних речей, правила користування ними.
- - Вчасно привчайте дитину до самообслуговування: щоб не викликати протидії вашим домаганням, продумайте ігрові форми, зацікавлюйте, заохочуйте гарними словами, авансуйте її зусилля.
- - З найменшого віку привчайте шанувати й любити своїх батьків, бабусь й дідусів, братиків т сестричок; не допускайте їх самоствердження за рахунок інших.
- - Поважайте свою дитину не принижуйте її гідність брутальними словами, глузуванням з її незграбності та неумілості, фізичними покараннями.
- - Пам’ятайте: прикладом для дитини є її батьки.
- - Любіть дитину не сліпою, а мудрою любов’ю, яка допоможе їй вирости гарною людиною, вдячною Вам і здатною до самореалізації в різних життєвих умовах.
1.5. Охорона приміщень забезпечується сторожами, охоронцями підприємства
ЧП "Дунай-С" з укладанням договору.
1.6. Виконання вимог, що визначаються Порядком, є обовязковими для всіх працівників, які постійно або тимчасово працюють у ясла-садку, вихованців та їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, всіх юридичних та фізичних осіб, що виконують свою діяльність чи знаходяться з інших причин на території та у приміщеннях ясла-садка.
1.7. Порядок є обовязковим до виконання всіма учасниками освітнього процесу та відвідувачами ясла-садка № 75.
1.8. Порядок пропускного режиму розміщується на сайті ясла-садка № 75 та на стендах у вестибюлі першого поверху будівлі.
2. Порядок проходу в будівлю ясла-садка для вихованців.
2.1. Пропускний режим у будівлю ясла-садка, а також відкривання/закривання дверей на початку /наприкінці робочого дня забезпечують сторожа та черговий працівник.
2.2. Вихованці проходять в будівлю через центральний вхід та (або) допоміжні входи у визначені години.
2.3. Вихід вихованців із ясла-садка на екскурсії чи інші заходи відбувається організовано і в супроводі педагогів.
2.4. Вихованці проходять у будівлю ясла-садка тільки в супроводі батьків або осіб, що їх замінюють, які передають дітей безпосередньо вихователю.
3. Пропускний режим для працівників ясла-садка.
3.1. Адміністрація та інші працівники знаходяться у приміщенні закладу відповідно до Правил внутрішнього розпорядку, наказів директора та приходять згідно з графіком роботи.
3.2. Педагогам рекомендовано приходити за 15-20 хвилин до початку роботи.
3.3. При сприятливих погодних умовах ранковий прийом здійснюється на ігрових майданчиках. Потім вихователі супроводжують дітей до групового приміщення.
3.4. Після закінчення робочого дня вихователь виводить дітей до батьків, які їх зустрічають у визначеному місці.
3.5. Адміністрація закладу зобов'язана заздалегідь попередити чергового працівника, сторожа про час запланованих зустрічей з батьками, а також про час і місце проведення батьківських зборів.
4. Пропускний режим для батьків вихованців або осіб, які їх замінюють.
4.1. Вихованці разом зі своїми батьками проходять до ЗДО згідно списків, завірених печаткою і підписом директора ЗДО. Масовий пропуск батьків дітей в ЗДО № 75 відбувається до закінчення ранкового прийому - 8.30, а також ввечері з 16.30 до 19.00.
4.2. З педагогами батьки зустрічаються коли приводять та забирають дитину додому. І лише в екстрених випадках - під час освітнього процесу.
4.3. Педагоги зобов'язані заздалегідь попередити чергових або сторожа про прихід батьків, а також про час та місце проведення батьківських зборів.
4.4. Батькам та особам, які їх замінюють, не дозволяється проходити до ясла-садка з габаритними сумками, валізами та свійськими тваринами.
4.5. Прохід до ясла-садка батьків з особистих питань до адміністрації можливий у години прийому або за попередньою домовленістю.
4.6. У випадках незапланованого приходу до ясла-садка батьків вихованців або осіб, які їх замінюють, треба зясувати мету їхнього приходу і провести до адміністрації.
5. Пропускний режим для відвідувачів ясла-садка.
5.1. Відвідувачі проходять у будівлю ясла-садка тільки через центральний вхід.
5.2. Особи, які пов'язані з освітнім процесом, які відвідують ясла-садок за службовою необхідністю, пропускаються при пред'явленні документа державного зразка, що посвідчує особу, за погодженням з директором закладу (особою, що його заміняє) і залишають запис у журналі обліку відвідувачів (далі-Журнал).
5.3. Посадові особи, які прибули до ясла-садка з перевіркою, пропускаються після зясування підстав проведення перевірки та при предявленні документа, що посвідчує особу та супроводжуються до директора після відповідної реєстрації в Журналі.
5.4. Групи осіб, що відвідують ясла-садок для проведення і участі в масових заходах, семінарах, конфіренціях, оглядах тощо, допускаються у будівлю закладу за розпорядженням адміністрації закладу та за списками учасників і при наданні документа, що посвідчує особу.
5.5. На прийом до директора, за попередньою домовленістю або в дні прийому, відвідувачі пропускаються в одязі, прийнятому в державних установах, в адекватному стані (визначається візуально).
5.6. При відвідуванні ясла-садка відвідувач зобовязаний за проханням адміністрації надати на візуальний огляд принесені з собою речі, які викликають підозру, для недопущення внесення в будівлю ясла-садка алкоголю, наркотичних, вибухонебезпечних, легкозаймистих, отруйних речовин і рідин, заборонених для зберігання та перенесення без спеціального дозволу предметів, зброї та боєприпасів тощо.
5.7. У випадку виявлення у відвідувача або в його речах зброї, речовин, рідин, небезпечних предметів, адміністрація затримує відвідувача і доповідає про випадок представнику управління освіти та діє у відповідності до отриманих вказівок.
5.8. Прохід територією дозволено лише відвідувачам ясла-садка. Без відповідного дозволу адміністрації знаходження на території ясла-садка та прохід нею стороннім особам заборонено.
6. Пропускний режим для автотранспортних засобів.
6.1. Порядок в'їзду/виїзду автотранспорту на територію ясла-садка встановлюється дозволом адміністрації.
6.2. Допуск без обмежень на територію ясла-садка дозволяється автомобільному транспорту екстрених і аварійних служб, швидкій медичній допомозі, службі охорони, поліції тощо.
6.3. Паркування автомобільного транспорту на території ясла-садка без дозволу адмністрації заборонено.
7. Правила поведінки відвідувачів.
7.1. Відвідувачі, що знаходяться в приміщенні ясла-садка зобов'язані:
7.1.1. Зберігати встановлений порядок і дотримуватися норм поведінки в громадських місцях.
7.1.2. Не допускати виявлення неповажного ставлення до педагогічного та обслуговуючого персоналу, вихованців та інших відвідувачів ясла-садка.
7.1.3. Виконувати законні вимоги та розпорядження адміністрації та працівників ясла-садка.
7.1.4. Не створювати перепон належному виконанню адміністрацією, працівниками ясла-садка їх службових обов'язків.
7.1.5. Зберігати черговість на прийомі до директора та в приймальні /(за винятком осіб, яким надано право позачергово прийому).
7.1.6. Бережливо ставитися до майна, зберігати чистоту, тишу та порядок в приміщенні.
7.1.7. При вході до будівлі відвідувачі, що мають при собі кіно- і фотознімальну, звуко- і відеозаписуючу апаратуру, а також переносну комп'ютерну й оргтехніку зобов'язані зареєструвати технічні засоби з метою контролю за виносом матеріальних цінностей з будівлі.
7.2. Відвідувачам забороняється:
7.2.1. Знаходитися в службових приміщеннях або інших приміщеннях без дозволу на те адміністрації чи педагога.
7.2.2. Виносити з приміщення документи, інформації, які знаходяться на інформаційних стендах для ознайомлення.
7.2.3. Знімати зразки документів зі стенду, а також розташовувати на ньому оголошення не узгоджені з адміністрацією.
7.2.4. Приносити у ясла-садок алкогольні, наркотичні, вибухонебезпечні і легкозаймисті речовини, колючі та ріжучі предмети, вогнепальну та холодну зброю (крім осіб, котрим в установленому порядку дозволено зберігання та носіння табельної зброї та інших засобів), а також габаритні особисті речі.
7.2.5. Суворо забороняється куріння, вживання алкоголю та наркотичних речовин у приміщенні та на території ясла-садка. Інформація про дані правопорушення надається до правоохоронних органів.
7.2.6. Вести розмови з мобільного телефону в усіх приміщеннях, крім коридорів та вестибюля.
7.2.7. Входити до ясла-садка в стані алкогольного чи іншого сп'яніння, з домашніми тваринами, товарами для продажу, великогабаритними речами, а також в брудному одязі.
7.3. Відповідальність відвідувачів за порушення Порядку пропускного режиму та правил відвідування:
7.3.1. У випадку порушення відвідувачем пропускного режиму і правил поведінки йому робиться зауваження працівником та може бути відмовлено у пропуску до приміщень закладу.
7.3.2. У випадках скоєння відвідувачами протиправних дій адміністрація повідомляє про це правоохранні органи.
7.3.3. У випадку навмисного чи ненавмисного пошкодження або знищення майна на винних осіб згідно з чинним законодавством поряд із адміністративною або кримінальною відповідальністю покладається обов'язок відшкодування причинених збитків.
8. Порядок пропуску з табельною зброєю та іншими засобами, заборонненими без спеціального на те дозволу зберігання і носіння.
8.1. Прохід осіб в приміщення з табельною зброєю і спеціальними засобами дозволяється:
8.1.1. Співробітникам міністерств і відомств України та їхніх підрозділів, де передбачено наявність табельної зброї, але лише при виконанні ними своїх службових обов'язків за наявності службового посвідчення.
8.1.2. Співробітникам і військовослужбовцям державних воєнізованих організацій України на період надзвичайних ситуацій у випадках посилення охорони будівлі або за спеціальним дозволом.
9. Прядок пропуску представників засобів масової інформації.
9.1. Працівники засобів масової інформації, які прибувають до закладу з метою виконання професійних обов'язків, пропускаються в будівлю за акредитаційними посвідченнями чи картками тимчасової акредитації, при наданні редакційного посвідчення та супроводжуються до директора або заступника директора.
9.2. Представники засобів масової інформації, які прибули на заходи, що проводяться в приміщенні або на території, з метою виконання професійних обов'язків, пропускаються після пред'явлення документів, котрі підтверджують їх особу та супроводжуються до директора або заступника директора.
10. Пропускний режим для осіб, задіяних у проведенні ремонтно-будівельних робіт у приміщеннях або на території ясла-садка.
Робітники і фахівці ремонтно-будівельних організацій пропускаються у приміщення (територію) ясла-садка для виконання ремонтно-будівельних робіт за розпорядженням директора або заступника директора з адміністративно-господарчої роботи.
11. Порядок пропуску на період надзвичайних ситуацій або ліквідації аварійної ситуації.
11.1. Пропускний режим в будівлю та на територію на період надзвичайних ситуацій обмежується.
11.2. Після ліквідації надзвичайної (аварійної) ситуації поновлюється звичайна прцедура пропуску, визначена Порядком.
12. Порядок евакуації учасників освітнього процесу та відвідувачів з приміщень та порядок їхньої охорони.
12.1. Порядок оповіщення учасників освітнього процесу та відвідувачів при надзвичайних ситуаціях (пожежа, стихійне лихо, інформація про загрозу скоєння терористичного акту тощо) та порядок охорони приміщень розробляються адміністрацією ясла-садка, відповідальними за ведення роботи з охорони праці, протипожежної безпеки та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу.
12.2. За встановленим сигналом оповіщення всі учасники освітнього процесу, відвідувачі, у т.ч. робітники, які здійснюють ремонтно-будівельні роботи в приміщеннях закладу, евакуюються з будівлі згідно з планом евакуації, що знаходиться в приміщенні ясла-садка на видному й доступному для відвідувачів місці.
12.3. Пропуск відвідувачів у приміщення припиняється.
12.4. Працівники і відповідальні особи здійснюють заходи із евакуації і забезпечення безпеки людей, що знаходяться в приміщеннях, згідно з інструкціями, а при прибутті співробітників відповідних служб для ліквідації надзвичайної ситуації,-забезпечують їхній безперешкодний доступ у будівлю та на територію.
13. Контроль та відповідальність за організацією пропускного режиму в ясла-садку.
13.1. Загальний контроль, керівництво та відповідальність за організацію пропускного режиму в ясла-садку, дотримання Порядку пропускного режиму та правил відвідування всіма учасниками освітнього процесу та відвідувачами покладається на керівника ясла-садка.
13.2. Керівник наказом призначає відповідальних за здійснення заходів пропускного режиму та дотримання норм Порядку учасниками освітнього процесу та відвідувачами відповідно до розподілу обов'язків.
19 січня 2019 року набув чинності Закон України від 18.12.2019 року № 2657-VІІІ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)".
Булінг (цькування) це діяння (дії або бездіяльність) учасниківосвітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров'ю потерпілого.
- систематичність (повторюваність) діяння;
- наявність сторін - кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за нявності);
- дії ябо бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого.
Стаття 172 Кодексу про адмінправопорушення (дрібне хуліганство) додали штрафи за цькування.
штраф від 50 до 100 неоподатковуванихмінімумів доходів громадян (850-1700 грн.) або громадські роботи від 20 до 40 годин - якщо цькували вперше.
від 100 до 200 неоподадковуваних мінімумів або громадські роботи від 40 до 60 годин, якщо дії вчинили повторно або знущалась група осіб.