На платформі Blogger.

Інформація про садок

Дошкільний навчальний заклад «Барвінок» заснований 1975 року.
В 1997 році -перейшов у власність м. Херсона.
У садочку функціонує 9 груп загального розвитку, логопедична група ЗНМ.
У «Барвінку» виховуються 225 дітей. Ясла-садок україномовний.
У дошкільному закладі працюють 24 кваліфікованих талановитих педагоги.
З них — 16 здобули повну вищу освіту, базову вищу - 8,
вихователь-методист - спеціаліст вищої категорії, 3 - спеціалісти І категорії,
3 - спеціалісти II категорії.
На виконання Базової програми  «Дитина» у нашому «Барвінку» створено цілісну
систему роботи зі «здібними дітьми, яка включає в себе виявлення, розвиток і
підтримку маленьких «чомусиків».

 У ясла-садку у 2021/2022 навчальному році працюють гуртки:
на платній основі:
"ХОРЕОГРАФІЯ" проводиться 2 рази на тиждень у понеділок та середа;
"АНГЛІЙСЬКА МОВА" проводиться 2 рази на тиждень у вівторок та четвер.

ВАРТІСТЬ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ СТАНОВИТЬ:
   - "АНГЛІЙСЬКА МОВА" -  120 ГРН. НА МІСЯЦЬ.
   - "ХОРЕОГРАФІЯ" - 96 ГРН. НА МІСЯЦЬ.

на безоплатній основі:
"ВЕСЕЛІ МУЗИКИ" проводиться у вівторок,                        керівник гуртка Попова Н.А.;
 "ДИВОСВІТ ПРИРОДИ" проводиться у ІІ, ІV вівторок      керівник гуртка Астахова С.В.
"КОЛЬОРОВІ ФАНТАЗІЇ" проводиться у ІІ, ІV четвер         керівник гуртка Іонік О.В.;
"СПІВАНОЧКА" проводиться у І, ІІІ середу                          керівник гуртка Шестопалова Д.С.;
"ПЕРЛИНКА" проводиться у І,ІІІ середу                                керівник гуртка Валько Л.В.;
"ЦІКАВА ЛОГІКА" проводиться у І,ІІІ середу                       керівник гуртка Ведерникова С.В.
      
Проблема, над якою працює наш садочок:
«Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами інноваційної технології "Палички Д. Кюїзенера"»

СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Система управління закладом дошкільної освіти визначається Законом України 
"Про освіту" та установчими документами.

Управління закладом дошкільної освіти в межах повноважень, визначених законодавчими установчими документами закладу, здійснюють:
Засновник – виконавчий комітет Херсонської міської ради здійснює управління через управління освіти Херсонської міської ради
затверджує установчі документи закладу освіти, їх нову редакцію та зміни до них;
укладає строковий трудовий договір (контракт) з керівником закладу освіти, призначеним у порядку, встановленому законодавством та установчими документами закладу освіти;
розриває строковий трудовий договір (контракт) з керівником закладу освіти з підстав та у порядку, визначених законодавством та установчими документами закладу освіти;
затверджує кошторис та приймає фінансовий звіт закладу освіти у випадках та порядку, визначених законодавством;
здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти;
здійснює контроль за дотриманням установчих документів закладу освіти;
забезпечує створення у закладі освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування;
здійснює контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;
реалізує інші права, передбачені законодавством та установчими документами закладу освіти.

Керівник закладу освіти – директор ясла-садка в межах наданих йому повноважень:

організовує діяльність закладу освіти;

вирішує питання фінансово-господарської діяльності закладу освіти;

призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки;

забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх

програм;

забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;

забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за

діяльністю закладу освіти;

сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування закладу освіти;

сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників закладу освіти;

здійснює інші повноваження, передбачені законом та установчими документами закладу

освіти.

Колегіальний орган управління закладу освіти
Основним колегіальним органом управління закладу освіти є педагогічна рада, яка створюється у порядку, передбаченому спеціальними законами.
До складу педагогічної ради закладу дошкільної освіти входять усі педагогічні працівники закладу, медичні працівники, інші спеціалісти. До складу педагогічної ради закладу дошкільної освіти можуть входити голови батьківських комітетів, фізичні особи, які провадять освітню діяльність у сфері дошкільної освіти.
На засідання педагогічної ради можуть бути запрошені представники громадських об’єднань, педагогічні працівники закладів середньої освіти, батьки або особи, які їх замінюють. Особи, запрошені на засідання педагогічної ради, мають право дорадчого голосу.
Головою педагогічної ради закладу дошкільної освіти є його директор. Педагогічна рада обирає зі свого складу секретаря на навчальний рік.
Педагогічна рада закладу дошкільної освіти:
-         схвалює освітню програму закладу, оцінює результативність її виконання та виконання Базового компонента дошкільної освіти, хід якісного виконання програм розвитку, виховання і навчання дітей у кожній віковій групі;
-         формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
-         розглядає питання вдосконалення організації освітнього процесу у закладі;
-         визначає план роботи закладу та педагогічне навантаження педагогічних працівників;
-         затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;
-         обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи;
-         затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
-         заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;
-         розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти;
-         визначає шляхи співпраці закладу дошкільної освіти з сім’єю;
-         ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу;
-         розглядає питання щодо відповідальності працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
-         має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу.
Рішення педагогічної ради закладу дошкільної освіти вводяться в дію рішеннями керівника закладу.


Колегіальний орган громадського самоврядування

1. Органи батьківського самоврядування:  батьківські збори, батьківські комітети
2. Загальні збори  колективу закладу дошкільної освіти та батьків вихованців

У закладі функціонує 9 груп загального розвитку, логопедична група ЗНМ. Колектив дошкільного закладу працює творчо й зусилля педагогів спрямовані на повноцінний фізичний, психічний та духовний розвиток дітей. Враховуючи малят, ми ставимо одну з найважливіших цілей - формування особистості з високими моральними цінностями та ідеалами. При цьому важливо, щоб дитина свідомо ставала на бік добра, розуміла важливість цього життєвого вибору. Організація освітнього процесу здійснювалася у межах Базового компоненту дошкільної освіти за програмами: "Дитина", "Організація корекційно-відновлювальної роботи з дітьми середнього та старшого дошкільного віку із ЗНМ", "Парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років "Вчимося жити разом".








       


     


Комплектація груп 
Херсонського ясла-садка № 75 комбінованого типу 
Херсонської міської ради

перша молодша група № 1 (від 2 до 3 років)  -  22 дитини;
перша молодша група № 2 (від 2 до 3 років)  - 22 дитини;
друга група № 5 (від 3 до 4 років) - 22 дитини;
друга група № 11 (від  3 до 4 років)  - 22 дітей;
середня група № 7 (від 4 до 5 років)  - 22 дитини;
середня група № 12 (від 4 до 5 років)  - 20 дитини;
старша група № 4 (від 5 до 6 років)  - 20 дітей;
старша група № 6 (від 5 до 6 років)  - 24 дитини;
старша група № 8 (від 5 до 6 років) - 24 дітей;
старша логопедична група № 9 (від 5 до 6 років)  -  16 дітей;
середня логопедична група № 10 (від 4 до 5 років) - 15 дітей.

Навчання у формі занять проводиться, починаючи з 3-го року життя, з поступовим нарощуванням кількості та тривалості.
    Заняття починаються о 9 год. ранку і їх тривалість становить:
     перша молодша група (від 2 до 3 років) - 10 хв.
    друга молодша група (від 3 до4 років) - 15 хв.
    середня група (від 4 до 5 років) - 20 хв.
    старша група (від 5 до 6 років)  - 25 хв.
Тривалість індивідуальних занять у першій молодшій групі становить 5-7 хв., в інших групах 5-10 хв.
  Заняття з музики проводяться у всіх вікових групах двічі на тиждень. Заняття з фізичного виховання в першій молодшій групі проводяться - 4 рази на тиждень (2 - у приміщенні, 2 - на повітрі), в інших групах - щоденно (2 - у спортивній залі, 2 - на свіжому повітрі та 1 піший перехід). 
Тривалість фізкультурних занять:
перша молодша група (від 2 до 3 років) - 15 хв.
друга молодша група (від 3 до 4 років) - 20 хв.
середня група (від 4 до 5 років) - 25 хв.
старша група (від 5 до 6 років) - 30 хв.
  З метою забезпечення повноцінного розвитку дітей, зміцнення та збереження їх здоров'я
 у садку плануються фізкультурно-оздоровчі заходи (ранкова гімнастика, фізкультхвилинка,загартувальні процедури) та різні форми організації активності у повсякденному житті (заняття фізичними вправами на прогулянках, фізкультурні розваги, рухливі ігри, самостійна рухова діяльність, дні та тижні здоров'я, індивідуальна робота з фізичного виховання).